Re: antena na USB

Autor: Toper <SPAM.toperek_at_interia.pl.SPAM>
Data: Wed 15 Apr 2009 - 10:06:28 MET DST

rs pisze:

> to wlasnie bylo trenowane, bez chocby najmniejszej zmiany poziomu
> sygnalu, dlatego pytam.
> pogadam jeszcze z ta osoba jaki to byl przedluzasz i jak ona go
> ukladala. <rs>

ja ma jeszcze BC z Ery na PCMCIA Option+ i tam jak się podłączy antenę
zewnętrzną to jest znaczna poprawa sygnału. Są miejsca gdzie łapie na
19% i to wystarcza do dobrego działania UMTS.
Skoro modem ma wyjście na antenę to nie wiem czemu odradzali jej
podłączenie, u mnie się to znakomicie sprawdza.

Pozdrawiam
Toper