Re: antena na USB

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Tue 14 Apr 2009 - 18:06:38 MET DST

On Mon, 13 Apr 2009 22:07:38 +0200, STranger <pisz_na@berdyczow.pl>
wrote:

>Tak. Masz to wyraźnie napisane w instrukcji obsługi tego modemu. Kilku
>zdaniowej instrukcji - żeby nie było, że trudno to przeczytać.

dzieki, ale bylo trudno, bo to nie moj modem i instrukcji nie
widzialem na oczy, btw nie o to co uciales chodzi. interesuje mnie
samo rozwiazanie anteny w tym urzadzeniu.

>czy komus sie pomylilo radyjko przenosne z
>Dodatkowo możesz do tego modemu podłączyć zewnętrzną antenę.

wiem, ze moge, ale ponoc takie rozwiazanie nie bylo polecane przez
technicznych z plusa. polecili za to przedluzacz USB.

>Faktycznie dłuższy kabel USB i antena zewnętrzna bardzo skutecznie
>polepszają odbiór - sprawdziłem to w praktyce na Huawei E169.

to wlasnie bylo trenowane, bez chocby najmniejszej zmiany poziomu
sygnalu, dlatego pytam.
pogadam jeszcze z ta osoba jaki to byl przedluzasz i jak ona go
ukladala. <rs>