Czy jest coś takiego do kupienia - adaptery pamięci.

Autor: Sqeeb <sqeeb_at_internet.community>
Data: Sat 11 Apr 2009 - 00:42:38 MET DST

Witam.
Zastanawiałem się jak podłączyć aparat cyfrowy do pc tak,
żeby po każdym pstryknięciu mieć możliwość obejrzenia zdjęcia na monitorze.
No i wpadło mi na myśl, że przydałby się taki 'adapter z kablekiem'.
Coś rozmiarów karty pamięci odpowiedniej dla danego aparatu, ale miałoby
jeszcze kabel usb do pc. Wsadzamy to w miejsce karty w aparacie,
w komputerze mamy nowy dysk czy coś w ten deseń.

Jest coś takiego?

--
Pozdrawiam,
Sqeeb