Re: Czy jest coś takiego do kupienia - adaptery pamięci.

Autor: PP <pp_at_onet.pl>
Data: Sat 11 Apr 2009 - 18:08:02 MET DST

Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb@internet.community> napisał w wiadomości
news:20090411004238.0dc9a8ae.sqeeb@internet.community...
Witam.
Zastanawiałem się jak podłączyć aparat cyfrowy do pc tak,
żeby po każdym pstryknięciu mieć możliwość obejrzenia zdjęcia na monitorze.
No i wpadło mi na myśl, że przydałby się taki 'adapter z kablekiem'.

Moje Fuji i myślę że większość cyfrówek ma możliwość podłączenia do TV
kablem AV, jak masz kartę telewizyjną w komputerze to wpinasz się po AV,
sprawdzałem, jest podgląd w czasie robienia.
Piotr