Re: Czy jest coś takiego do kupienia - adaptery pamięci.

Autor: KZ <nie_ma_at_adresu.com.pl>
Data: Sat 11 Apr 2009 - 09:23:30 MET DST

Sqeeb wrote:
> Witam.
> Zastanawiałem się jak podłączyć aparat cyfrowy do pc tak,
> żeby po każdym pstryknięciu mieć możliwość obejrzenia zdjęcia na
> monitorze. No i wpadło mi na myśl, że przydałby się taki 'adapter z
> kablekiem'.
> Coś rozmiarów karty pamięci odpowiedniej dla danego aparatu, ale
> miałoby jeszcze kabel usb do pc. Wsadzamy to w miejsce karty w
> aparacie,
> w komputerze mamy nowy dysk czy coś w ten deseń.
>
> Jest coś takiego?

Tak, kabel USB-mini USB i odpowiedni soft do aparatu - remote shooting to
standard w lepszych aparatach (nie wiem jak w kompaktach bo się nimi
zupełnie nie interesuję) - każdą chyba lustrzanką cyfrową można sterować z
kompa za pomocą firmowego softu przy podpięciu aparatu kablem USB, oprócz
tego Capture One ma coś co się nazywa tethered shooting i obsługuje sporo
aparatów + ścianki cyfrowe Phase One...

KZ