Re: [HELP] Monitor ...

Autor: Maru <m.grucel_at_neostrada.pl>
Data: Wed 11 Mar 2009 - 10:42:38 MET

Rageti pisze:
> Witam !
> Stanałem przed problemem przed którym pewnie stawał większość z WAS ...
>
> Szlag trafił mi monitor CRT - 17 '' Philips 107B30 i musze kupić nowy
> ... i jestem przerazony !!! Proszę Was o pomoc ...
>
> Przeznaczenie:
> OFFICE, INTERNET, i "niestety" powiedzmy raz na 2 m-ce obróbka zdjęć!!!
> GRAM RZADKO !
> Jednak przeważający w tym wszystkim jest INTERNET.
>
> Jakość obrazu:
> Spędzam przed monitorek jakiś 4-5 godz. dziennie minium, więc istotna
> jest dla mnie jakość obrazu.
> [...]

Ostatnio też szukałem i pytałem na tym forum, więc możesz poszukać tego
wątku. Ostatecznie kupiłem LG W2242T z wyjściem DVI za 649 pln.
Teraz LG daje 30 dniową gwarancję na bad piksele. Póki co jestem
zadowolony, choć przymierzałem się do LG W2252TQ, niestety były do
dostania już po nowych cenach ok. 850 pln.

Pozdrawiam.