Re: [OT] Energooszczędny PC na serwer i X z KDE.

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 11 Mar 2009 - 10:32:12 MET

On Tue, 10 Mar 2009 14:45:15 +0100, "JoteR" <joter@pf.pl> wrote:

>... jak przekroczy wszelkie dopuszczalne wartości i zacznie się jarać
>instalacja. Wtedy tak, można już wąchać pobór prądu ;-)

Zaswiadczenie o dysotrografii chcesz - tylko musiałbym tak sprzed
ćwierćwiecza wyszperać. Choć to się zwykle u mnie objawia czeskim
błędem (przestawiony szyk liter - najczęsciej "i" z "e"). Pracuję nad
tym od lat kilkunastu ale nie zawsze wychodzi :-(

>O muj borze...
>
>"Babcia", chociaż Ty trzymaj fason ;-/

E tam - chómanista nie jestem - zdarza mi się walnąc błąd. Posypuję
głowę popiołem ;-)

Zdrówko