[HELP] Monitor ...

Autor: Rageti <prosna_invest_at_***NO>
Data: Wed 11 Mar 2009 - 09:31:32 MET

Witam !
Stanałem przed problemem przed którym pewnie stawał większość z WAS ...

Szlag trafił mi monitor CRT - 17 '' Philips 107B30 i musze kupić nowy ... i
jestem przerazony !!! Proszę Was o pomoc ...

Przeznaczenie:
OFFICE, INTERNET, i "niestety" powiedzmy raz na 2 m-ce obróbka zdjęć!!!
GRAM RZADKO !
Jednak przeważający w tym wszystkim jest INTERNET.

Jakość obrazu:
Spędzam przed monitorek jakiś 4-5 godz. dziennie minium, więc istotna jest
dla mnie jakość obrazu.
Nie lubię oglądania czcionek przez lupę.
Nie wydaję mi się żeby lcd pracował w trybie natywnym właśnie ze względu ma
zbyt małe czcionki, ale chyba warty jest rozważenia zakup zamiast 17''
monitora 19'' pracującego w trybie natywnym.
Jaki jest Wasze zdanie ???

Cena: trudna sprawa - dobrze byłoby gdyby się zmieścił do 1000 PLN ale jak
przekroczy to pomyślimy ...

Prosze Was o pomoc ... tak wiem temat 2 razy na dzień taki się pojawia ale
jeśli możecie coś zasugerować ...
wśród Was s tacz ktryz wiedzę praktyczną na ten tema mają w JEDNYM PALCU!

Pozdrawiam Rageti ...