Re: [HELP] Monitor ...

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Sun 15 Mar 2009 - 23:10:42 MET

W liście datowanym 11 marca 2009 (09:31:32) napisano:

> Witam !
> Stanałem przed problemem przed którym pewnie stawał większość z WAS ...

> Szlag trafił mi monitor CRT - 17 '' Philips 107B30 i musze kupić nowy ... i
> jestem przerazony !!! Proszę Was o pomoc ...

> Przeznaczenie:
> OFFICE, INTERNET, i "niestety" powiedzmy raz na 2 m-ce obróbka zdjęć!!!
> GRAM RZADKO !
> Jednak przeważający w tym wszystkim jest INTERNET.

> Jakość obrazu:
> Spędzam przed monitorek jakiś 4-5 godz. dziennie minium, więc istotna jest
> [...]

Kilka uwag - wszystkie to IMHO, więc nie należy tego traktować jako
prawdę objawioną:
1. Ja osobiście uważam, że praktycznie monitor LCD jest znacznie mniej
mniej męczący i wygodniejszy w używaniu, niż CRT. Znam jednak ludzi, którzy
mają dokładnie odwrotne zdanie. Zanim kupisz, posiedź kilka godzin
przy takim monitorze, i przekonaj się, czy ci taka praca pasuje.
2. Wbrew pozorom dobrym pomysłem są monitory panoramiczne, nawet do
edytowania dokumentów w Wordzie.
3. Nie oszczędzaj na rozmiarze.
4. Praca na monitorze LCD w rozdzielczości innej niż natywna jest katorgą.

--
Pozdrawiam
 Yakhub