Re: urzadzenie wielofunkcyjne i monitor

Autor: Andre <don0_at_cutting.poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 Feb 2009 - 13:45:41 MET

Andrzej Libiszewski wrote:

> A firma jest dostatecznie bogata, żeby wydawać sporą kasę miesięcznie
> na eksploatację urządzenia atramentowego?

Dostalem wytyczne jedynie co do ceny zakupu.
A czy w podsumowaniu miesiecznym roznica wydruku 500 str. na drukarce
atramentowej i laserowej bedzie az taka duza?
Nie mowimy tutaj o perspektywie rocznej czy nawet dluzszej.

> W tej cenie można już poszukać wielofunkcyjnej laserowej
> Koniki-Minolty albo Brothera. O samych urządzeniach jednak nie
> wypowiem się, bo nie używałem - jedynie wiem, że są dostępne :)

No tak, ale co z ich jakoscia?
Podejrzewam, ze jak laser, to wydruki beda ok, a jak z trwaloscia
urzadzenia?

> Jeśli do pracy biurowej to tak samo dobry jak każdy inny. Inna rzecz,
> że teraz znacznie łatwiej o monitor panoramiczny.

Uzytkownik jest przyzwyczajony do 4:3. I do biura to chyba lepsze
rozwiazanie. Np przy pracy w Wordzie widac prawie cala kartke i nie
trzeba przewijac.
Co do stwierdzenia, ze "dobry jak kazdy inny" - na pewno?
Przeciez w roznych modelach wystepuje nierownomierne podswietlenie,
migotanie, falowanie obrazu, wyswietlacz moze byc za jasny i miec za
mala regulacje jasnosci. Dlatego wlasnie o to pytam...

--
Pozdrawiam
  Andre