Re: urzadzenie wielofunkcyjne i monitor

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.USUNTO.pl>
Data: Fri 27 Feb 2009 - 12:44:07 MET

Dnia Fri, 27 Feb 2009 10:33:36 +0000 (UTC), Andre napisał(a):

> Witam!
>
> Dostalem trudne zadanie, a ze nie siedze w temacie, to o pomoc poprosze
> Was.
>
> Firma (budzetowka panstwowa) chce kupic urzadzenie wielofunkcyjne
> (drukarka, skaner, kopiarka), jak najtansze. Drukowanie nie bedzie
> intensywne, mysle, ze miesiecznie do 500-600 str.
>
> W zwiazku z tym, ze firma ma bardzo skromny budzet, to propozycje mozna
> wysuwac jedynie najtansze, bo po prostu nic z tego nie bedzie.
>
> Jak sie domyslam, przy takim obciazeniu nie ma sensu kupowac urzadzenia
> laserowego, tak?

A firma jest dostatecznie bogata, żeby wydawać sporą kasę miesięcznie na
eksploatację urządzenia atramentowego?

> Co w takim razie mozecie polecic z urzadzen atramentowych, zeby bylo w
> miare niezawodne i o przyzwoitej jakos wydruku?
> Cena w granicach 500-550zl. Ale jest odgorne zastrzezenie - jak
> najtaniej...

W tej cenie można już poszukać wielofunkcyjnej laserowej Koniki-Minolty
albo Brothera. O samych urządzeniach jednak nie wypowiem się, bo nie
używałem - jedynie wiem, że są dostępne :)

> I drugie zadanie. Ta sama firma potrzebuje nowego monitora. LCD 19",
> 4:3. Rowniez niestety budzet ograniczony. Poszperalem troche i moj
> wybor padl na Samsung SN 943N w wersji srebrnej.
> Czy to dobry wybor?

Jeśli do pracy biurowej to tak samo dobry jak każdy inny. Inna rzecz, że
teraz znacznie łatwiej o monitor panoramiczny.

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX