Re: urzadzenie wielofunkcyjne i monitor

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.USUNTO.pl>
Data: Fri 27 Feb 2009 - 15:50:16 MET

Dnia Fri, 27 Feb 2009 12:45:41 +0000 (UTC), Andre napisał(a):

> Dostalem wytyczne jedynie co do ceny zakupu.
> A czy w podsumowaniu miesiecznym roznica wydruku 500 str. na drukarce
> atramentowej i laserowej bedzie az taka duza?

Tak, bo strona może na atramentówce kosztować 4-5x więcej niż na drukarce
laserowej.

> Nie mowimy tutaj o perspektywie rocznej czy nawet dluzszej.

> No tak, ale co z ich jakoscia?
> Podejrzewam, ze jak laser, to wydruki beda ok, a jak z trwaloscia
> urzadzenia?

Cóż, u mnie w firmie jest prościutka i tania laserówka HP 1018 - jest
ustawicznie przeciążana, kopana (nisko stoi i przeszkadza czasem), ma
urwaną tackę odbiorczą, ale drukuje bez zarzutu. W porównaniu do sprzętu
atramentowego tej klasy różnica ogromna.

> Uzytkownik jest przyzwyczajony do 4:3. I do biura to chyba lepsze
> rozwiazanie. Np przy pracy w Wordzie widac prawie cala kartke i nie
> trzeba przewijac.

Do pracy na całej stronie kupuje się monitor z pivotem (ale nie najtańszy)
:)

> Co do stwierdzenia, ze "dobry jak kazdy inny" - na pewno?
> Przeciez w roznych modelach wystepuje nierownomierne podswietlenie,
> migotanie, falowanie obrazu, wyswietlacz moze byc za jasny i miec za
> mala regulacje jasnosci. Dlatego wlasnie o to pytam...

W zastosowaniach biurowych te wszystkie różnice są zupełnie nieistotne,
chyba że w biurze nagle zaczęło obrabiać się fotografie? Bo co do tego że
będzie za jasny: w monitorze za paręset złotych nie będzie - o ile po
wyjęciu z pudełka zadasz sobie trud wyregulowania monitora . Migotania i
falowania obrazu nie będzie o ile monitor jest sprawny technicznie i
prawidłowo podłączony.

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX