Re: Co zrobić, aby Windows nie dzwoniło?

Autor: Babok <nie.m_at_babok.ów>
Data: Fri 27 Feb 2009 - 14:07:04 MET

> Dawno tu już tak kretyńskiego posta nie było. Można by rzec, że się
> stęskniłem ROTFL

Owszem, aż takiego nie było. Ale prawdę mówiąc mi tam wystarczyły te
Strasburgerowe wice twoich przedmówców.

Może macie rację, że może znalazłaby się trochę właściwsza grupa
(pl.comp.os.windows.xp), ale tam z kolei powiedzą mi, że u nich są już tacy
specjaliści od Windowsa, że z takim baranem nie będą rozmawiać. Tak więc
daję sobie spokój.

A nie traciłem wiary w usenet:

- Kiedy na pl.news.nowe-grupy-czy-jak-im-tam planowano zdekapitować
Surmacza.
A działo się to za każdym razem, gdy miał ciekawsze zajęcia niż tworzenie 20
nowych grup dyskusyjnych dziennie, nawet tych o szachoboksie.

- Kiedy pytałem się, skąd ściągnąć wordpada i padały tylko dwie odpowiedzi:
"Nie wspieraj kapitalistów z Redmond! OpenOffice jest 1000x lepszy! I 100%
DARMOWY!" i "A gdzie masz Windows? Ta, zgubiła się płytka, co? Osz ty mój
złodziejaszku!"

- Kiedy 90% grupy stanowiły riposty 3 palantów. A każdy z nich w sygnaturce
przekonywał, że jest absolutnie politniepoprawny, jest antysemitą,
satanistą, faszystą, fetyszystą, ma swastykę na tyłku i Dzieła Lenina
Zebrane za pazuchą.

- Kiedy wypowiadaliście te swoje zaklęcia: "dostałeś rtfm!", "zwarnowałem
cię
za offtopic!" i nie docierało do was, że nie ma to żadnego efektu poza tym,
że jakiś baran pisze komuś "warnuję cię za offtopic".

I zawsze się łudziłem, że na grupach ludzie siedzą nie tylko z nudów. I
nie tylko kretyni. Ale, ponieważ zebrałem już wystarczający materiał
empiryczny, by obalić tą hipoteżę, po prostu kasuję konto.

Amen./EOT. A teraz wrzuć mnie do KF'u, splonkuj, zwarnuj za offtopic, opluj,
zasubskrybuj na mój e-mail pornole i odpraw inne egzorcyzmy.