Re: dysk twardy przenosi drgania

Autor: Rageti <prosna_invest_at_***NO>
Data: Wed 25 Feb 2009 - 11:45:49 MET

> Wiesz, winą hałasu jest obudowa - to ona wibruje. Tania, wykonana z
> cienkiego kiepskiego stopu stali. Poleciłbym Ci wymienić przede wszystkim
> obudowę, na taką, która będzie miała blachy z 1-1,5 mm stali.
> To o czym Ty piszesz jest tylko minimalizowaniem problemu - to tak jakby w
> samochodzie huczał most i wsypać tam trocin, aby wyciszyć.
> Wydasz trochę kasiory na wyciszenie i może efekt jakiś będzie. Ale jak
> przyjdzie drugi dysk, to kolejne wyciszenie razem z poprzednim będzie
> Ciebie kosztować już prawie tyle co porządna obudowa.

Bez urazy ale się nie zgadzam !

Moja obudowa to pozornie 9 kg bez zasilacza - naprawdę trudno dźwignąć !

Nie będę się wypowiadał co do rozwiązania koszyka na dyski w niej
zastosowanego, ale z przedmówcą się NIE ZGODZĘ

Dobra obudowa ? alez proszę bardzo ... np. Antec z serii P..., Lian Li ...

niech Wątkotwórca się wypowie czy go na to stać ... ?

Pozdrawiam ... w prawie zupełnej ciszy swego "prawie " pasywnego zestawu ...