Re: Notebook a duży monitor

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Feb 2009 - 11:38:36 MET

Wed, 25 Feb 2009 10:51:48 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

> Nie ma powodu żeby nie działało bezproblemowo, zarówno w konfiguracji tylko
> z monitorem jak i z ekranem i monitorem jednocześnie. Oczywiście jakość
> obrazu na zewnętrznym monitorze zależy mocno od jakości wyjścia, a z tym
> różnie bywa, tyle że bez próby podłączenia nie dowiesz się jak jest :)

A jest może w sieci jakiś tutorial do konfiguracji tego ustrojstwa?
Bo mam podobny problem tyle że złącze HDMI->DVI i pod kubuntu nie widać na
drugim monitorze nic (ale nie grzebałem), zaś pod XP raz mi się ułożył na
środku z czarnymi pasami (znaczy w mniejszej rozdziałce) a potem podłubałem
w opcjach ekranu i teraz to działa już wyłącznie jako "doklejony" dodatkowy
ekran, bez paska narzędziowego itp.

Ja bym chciał, żeby mi wyłączył monitor w lapku i przełączył się na wyższą
rozdziałkę, mogę to robić ręcznie jeśli trzeba, ale nie wiem jak to ugryźć
:(

--
Kapsel
  http://kapselek.net