Re: ASUS Eee PC 1000H czy SAMSUNG NC10

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 18 Feb 2009 - 00:44:20 MET

** PSYLO <psylo.WYTNIJTO@o2.pl> wrote:

> Nie taka znowu normalka, skoro zachwalane przez Ciebie Lenovo i HP mają
> poważne problemy z osiągnięciem 1/3 tego czasu.

Kwestia pojemności zainstalowanej baterii. To co jest w środku i środowisko
systemowe niczym się nie różni.

> W porównaniu zaś do ogółu komputerów mobilnych 6 godzin to bardzo, bardzo
> dobry wynik.

Ale nie to było porównywane. BTW przy rozszerzonej baterii to nadal nie jest
jakiś super wynik. 9h to by się można było podniecać.

> Jak mi się będzie nudziło to też wymyślę jakąś historyjkę o Lenovo i Ci ją
> zacznę przytaczać ;-) Bo w samoistne wypadanie klawiszy jako przypadłość
> modelu chyba nie sądzisz, że uwierzę?

Ale ja nic nie wymyślam tylko mi w Asusie odpadł klawisz to go wymieniłem
(Asusa na innego Asusa z klawiszem), w Lenovo jak na razie żaden klawisz nie
odpadł. Wrażenie, że badziew pozostało.

> Ten największy muł wśród netbooków jest wydajniejszy od 1000H? To mnie
> rozbawiłeś! :-) W takim razie myślę, że możemy zakończyć tę dyskusję, widzę
> że żyjesz w swoim własnym, małym świecie.

A ja myślę, że starasz się rozmówcy wtykać to czego nie powiedział. Dokładnie
na tych, dokładnie nie z Vistą bo do tego pewnie piejesz.

> Nie, etui to rzecz kompletnie nieistotna. Zasilacz też, przecież można sobie
> dokupić.

No z Aususem dostajesz gówniane Etui (brzydkie - sky?, kiepskie materiały,
jeden suwak), a do Lenovo sobie dokupisz ładniejsze i wygodniejsze za 70zł.
Która sytuacja jest sensowniejsza?

> No popatrz, od zawsze pracuję na kontach administratora i jakoś nie
> stwierdziłem problemów z tym związanych.

To tak jakbyś napisał, że nigdy nie miałeś wirusa bo nigdy nie używałeś
antywirusa. Ale pracuj sobie nadal. Nie znasz dnia ani godziny.