Re: glosniki przez bluetooth - JABRA BT325s

Autor: mescalero <mescalero_at_vp.pl>
Data: Wed 18 Feb 2009 - 01:40:03 MET

Mikolaj Tutak wrote:

> http://en.wikipedia.org/wiki/Bluetooth_profile#Advanced_Audio_Distribution_Profile_.28A2DP.29
>

> Moze jednak te słuchawki nie wspieraja A2DP

Na 102% wspierają. Żeby nie być gołosłownym - chodzi o Motorolę HT820
http://direct.motorola.com/ens/BTStereoHS_Web_ProductHome.asp .
Oczywiście użyty dongle również musi go obsługiwać, ale to chyba oczywiste.

> tylko jeden z innych
> protokołów, a jakość dzwieku nie jest aż tak dobra?!

Bez obaw - A2DP nie da się pomylić z np. profilem HeadSet, przynajmniej
nie na sprzęcie 1.2 :-) I nie chodzi tu bynajmniej tylko o brak
dwukierunkowej komunikacji (nieaktywny mikrofon) przy A2DP. Nie jestem
audiofilem więc jakość jak dla mnie jest w 100% wystarczająca. Można
porównać ją z przeciętnym .mp3. Technicznie rzecz biorąc w grę wchodzą
zdaje się strumienie rzędu 200 - 400 kbps, skompresowane dość mało
wydajnym kodekiem SBC.