Re: ASUS Eee PC 1000H czy SAMSUNG NC10

Autor: PSYLO <psylo.WYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Sun 15 Feb 2009 - 10:09:53 MET

Konrad Kosmowski pisze:
> Kwestia definicji tego co to jest bardzo długo. 6h to normalka.

Nie taka znowu normalka, skoro zachwalane przez Ciebie Lenovo i HP mają
poważne problemy z osiągnięciem 1/3 tego czasu. W porównaniu zaś do
ogółu komputerów mobilnych 6 godzin to bardzo, bardzo dobry wynik.

> Przynajmniej klawisze nie odpadają.

Jak mi się będzie nudziło to też wymyślę jakąś historyjkę o Lenovo i Ci
ją zacznę przytaczać ;-) Bo w samoistne wypadanie klawiszy jako
przypadłość modelu chyba nie sądzisz, że uwierzę?

> No właśnie dokładnie tych.

Ten największy muł wśród netbooków jest wydajniejszy od 1000H? To mnie
rozbawiłeś! :-) W takim razie myślę, że możemy zakończyć tę dyskusję,
widzę że żyjesz w swoim własnym, małym świecie.

> No etui to najistotniejsza rzecz na świecie.

Nie, etui to rzecz kompletnie nieistotna. Zasilacz też, przecież można
sobie dokupić.

> Praca na koncie administratora znacznie obniża bezpieczeństwo.

No popatrz, od zawsze pracuję na kontach administratora i jakoś nie
stwierdziłem problemów z tym związanych.

--
PSYLO