Re: ASUS Eee PC 1000H czy SAMSUNG NC10

Autor: PSYLO <psylo.WYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Wed 18 Feb 2009 - 08:21:34 MET

Konrad Kosmowski pisze:
> Kwestia pojemności zainstalowanej baterii. To co jest w środku i środowisko
> systemowe niczym się nie różni.

Mówię tutaj o konkretnych modelach, nie o tym co by było gdyby. Z resztą
  nie tylko baterii, bo chociażby na zachwalanym przez Ciebie HP z VIA
musiałbyś nosić baterię wielkości całego netbooka, żeby tyle popracował.

> Ale ja nic nie wymyślam tylko mi w Asusie odpadł klawisz to go wymieniłem

Kwestia pechowego egzemplarza lub nieodpowiedniego użytkowania, ale na
pewno nie wada modelu 1000H.

> A ja myślę, że starasz się rozmówcy wtykać to czego nie powiedział. Dokładnie
> na tych, dokładnie nie z Vistą bo do tego pewnie piejesz.

Ale o czym Ty w ogóle mówisz? HP z procesorem VIA jest znacznie słabszy
od Eee 1000H z Atomem nawet jeśli na obydwu zainstalujesz dokładnie ten
sam OS i zestaw oprogramowania. Do tego kwestia nieporównywalnie
gorszego zarządzania energią - przy nim możesz spokojnie zapomnieć o tej
Twojej "normalce" 6-godzinnej ;-)

> No z Aususem dostajesz gówniane Etui (brzydkie - sky?, kiepskie materiały,
> jeden suwak)

Proponuję, żebyś najpierw zobaczył jak naprawdę wygląda etui Eee 1000H,
bo póki co nie masz o tym zbyt wielkiego pojęcia.

> a do Lenovo sobie dokupisz ładniejsze i wygodniejsze za 70zł.

Nie wyobrażam sobie ładniejszego i wygodniejszego etui niż to, co
dostałem za darmo. Za zaoszczędzone 70 zł mogę kupić np. porządną myszkę
- więc mam ją właściwie za darmo w porównaniu do Lenovo. A z tym drugim
suwakiem to nie przesadzajmy, po cholerę to? Szukasz na siłę czego by
się można doczepić.

> To tak jakbyś napisał, że nigdy nie miałeś wirusa bo nigdy nie używałeś
> antywirusa. Ale pracuj sobie nadal. Nie znasz dnia ani godziny.

Uwierz mi, jestem świadomym użytkownikiem chociażby z powodu tego, czym
się na codzień zajmuję i powyższą wypowiedź odbieram raczej z
przymrużeniem oka.

--
PSYLO