Re: ASUS Eee PC 1000H czy SAMSUNG NC10

Autor: PSYLO <psylo.WYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Sat 14 Feb 2009 - 10:14:52 MET

Konrad Kosmowski pisze:
> Czyli testowałeś jedynie Asus EEE PC i wyszło Ci, że z pośród tych Asus EEE PC,
> które testowałeś to Asus EEE PC jest najlepszy. :) Czyli ogólnie napisałeś coś
> w stylu "Samsunga nie testowałem ale EEE PC jest lepszy".

Myślę, że powinieneś solidnie poćwiczyć czytanie ze zrozumieniem, bo
póki co kiepsko Ci to wychodzi ;-)

> Jakość wykonania to jest tragedia - klawisze odpadają.

Matryce się łamią, baterie wybuchają i dyski eksplodują. Za siedmioma
górami, za siedmioma lasami... ;-)

> W dowolnym netbooku jest zbliżony - to jest kwestia tylko tego jaką baterię
> montujesz (o jakiej pojemności).

I co to według Ciebie zmienia? Eee 1000H bardzo długo pracuje na baterii
- tyle napisałem i proszę nie dorabiaj do tego swoich własnych teorii.

> I doszedłeś do tych wniosków testując jednego netbooka, jakie to ma odniesienie
> do innych opcji na rynku? Np. o niebo lepiej wykonanych Lenovo i Delli?

Akurat wczoraj testowałem Lenovo - nie bardzo rozumiem skąd wytrzasnąłeś
to "o niebo lepiej", bo w rzeczywistości jest wykonany zauważalnie
gorzej od 1000H.

> Do wydajniejszych HP?

Tak tak, szczególnie tych na procesorach Via z preinstalowaną Vistą ;-)

> Etui to jest zaniedbywalna sprawa - koszt kilkudziesięciu złotych

Bzdura, ale szczerze mówiąc nawet nie mam za bardzo chęci żeby Ci
tłumaczyć dlaczego.

W ogóle nie rozumiem Twojego defensywnego tonu w całej wypowiedzi. Masz
jakieś kompleksy względem Eee PC, czy jak? Wyraziłem prostą opinię
użytkownika tego konkretnego modelu, nie zestawiam go z żadnym innym i
nie osądzam który jest lepszy, a który gorszy. Wyluzuj odrobinę, bo się
hemoroidów nabawisz! :-)

> Chodzi o to, że praca na koncie ograniczonym pod XP HE to jest nieco męcząca
> (brak roli użytkownika zaawansowanego). No ale ze względu na cenę to akurat
> wszędzie będzie XP HE.

Netbook to w moim przypadku taka zabawka, że nie mam żadnej potrzeby
tworzyć tam ograniczonych kont użytkowników - jest tylko jedno, moje,
problemów nie napotkałem. Być może na Windows XP HE rzeczywiście są
takie problemy - nie mam pojęcia (i tutaj proszę też nie dorabiaj sobie
swoich rozwinięć wypowiedzi).

--
PSYLO