Re: ASUS Eee PC 1000H czy SAMSUNG NC10

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 14 Feb 2009 - 20:22:25 MET

** PSYLO <psylo.WYTNIJTO@o2.pl> wrote:

> Matryce się łamią, baterie wybuchają i dyski eksplodują. Za siedmioma górami,
> za siedmioma lasami... ;-)

Nie. Matryca mi się nie złamała, bateria nie wybuchła za to wypadł klawisz. Od
normalnego pisania.

> I co to według Ciebie zmienia? Eee 1000H bardzo długo pracuje na baterii -
> tyle napisałem i proszę nie dorabiaj do tego swoich własnych teorii.

Kwestia definicji tego co to jest bardzo długo. 6h to normalka.

> Akurat wczoraj testowałem Lenovo - nie bardzo rozumiem skąd wytrzasnąłeś to
> "o niebo lepiej", bo w rzeczywistości jest wykonany zauważalnie gorzej od
> 1000H.

Przynajmniej klawisze nie odpadają.

> Tak tak, szczególnie tych na procesorach Via z preinstalowaną Vistą ;-)

No właśnie dokładnie tych.

> Bzdura, ale szczerze mówiąc nawet nie mam za bardzo chęci żeby Ci tłumaczyć
> dlaczego.

No etui to najistotniejsza rzecz na świecie.

(...)

> Netbook to w moim przypadku taka zabawka, że nie mam żadnej potrzeby tworzyć
> tam ograniczonych kont użytkowników - jest tylko jedno, moje, problemów nie
> napotkałem.

Praca na koncie administratora znacznie obniża bezpieczeństwo.