Re: XPS Studio

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 14 Feb 2009 - 10:17:52 MET

Ja niedawno nabyłem Dell Studio 1735 i realnie rzecz biorąc debeściacko
wkonany to on nie jest, ale też nie obawiam się zanadto o niego.

OIDW magnezowy jest szkielet, schowany pod zewnętrzną obudową. Matryce
błyszczą się w zdecydowanej większości współczesnych laptopów, jak ktoś
potrzebuje matową to trzeba się trochę naszukać. Dźwięk u mnie też słaby,
ale o tym można wyczytać na forach wszelkich, więc byłem na to
przygotowany.

Niemniej widziałem inne laptopy, starszą toshibę satelite też i np. jej
wykonanie w porównaniu z moim Dellem było mocno przeciętne. Ale co kto
lubi, jak Ci się sprzęt nie podoba to chyba możesz go zwrócić, co w sumie w
kontekście posta należałoby zrobić...

--
Kapsel
  http://kapselek.net