Re: ASUS Eee PC 1000H czy SAMSUNG NC10

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 14 Feb 2009 - 01:39:49 MET

** Michal AKA Miki <jakistammichal@z.onetu.pl> wrote:

> Ja moge jeszcze dodac, ze Windows Seven (wersja beta oczywiscie) rowniez na
> nich chodzi - bardzo porzadnie i stabilnie :)

> ...w przeciwienstwie do Visty :)

Chodzi w sensie odpala się i pasjans działa czy chodzi w sensie nie ma
problemów z:
- sterownikami do różnych urządzeń np. modemów 3.5G
- sterownikami do skanerów i drukarek
- dowolnym softem, który działa pod XP

A w ogóle to z tego co wiem to MS zamknął (tak o po porostu) kilka dni temu
program beta dla Windows 7, więc coś grzebałeś w zegarze czy jak? :)

Ogólnie to ja nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy za friko testują oprogramowanie
Microsoftu, a potem je jeszcze kupują... No nie pojmuję tego. :)

Jestem skłonny testować dystrybucję Linuksa, którego używam bo to mi daje taką
korzyść, że jak wyjdzie nowa wersja to uwzględnione zostaną moje ew. zgłoszenia
błędów. A jak już wyjdzie nowa to sobie za darmo ją będę używał.

W przypadku Windows czułbym się jak frajer - tracę czas na instalację czegoś co
nie daje mi absolutnie nic, jakieś automagiczne procesy w tle zbiorą informację
o tym czy mi się beta zainstalowała czy nie, z czym wystąpiły problemy, załapię
się w statystyki tych co są ogólnie zainteresowani, po czasie licencja beta
wygaśnie i znowu się narobię aby postawić działający system. W wyniku tego
otrzymam to, że na gwiazdkę 2009 roku będę mógł kupić Windows 7, które sam
testowałem i które jest mi na nic... :)

No nie mogę tego pojąć. :)