Re: ASUS Eee PC 1000H czy SAMSUNG NC10

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sat 14 Feb 2009 - 12:12:54 MET

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:lfgh66-bbb.ln1@kosmosik.net...

> Chodzi w sensie odpala się i pasjans działa czy chodzi w sensie nie ma
> problemów z:
> - sterownikami do różnych urządzeń np. modemów 3.5G
> - sterownikami do skanerów i drukarek
> - dowolnym softem, który działa pod XP

Jakies gry sobie kolega zainstalowal, filmy chodza plynnie, nie bylo
wiekszych problemow ze sterownikami, generalnie wrazenie pozytywne, ale w
szczegoly nie wnikalem...

> A w ogóle to z tego co wiem to MS zamknął (tak o po porostu) kilka dni
> temu
> program beta dla Windows 7, więc coś grzebałeś w zegarze czy jak? :)

To juz bylo sporo wczesniej, chodzi na tym cos z miesiac....

> W przypadku Windows czułbym się jak frajer - tracę czas na instalację
> czegoś co
> nie daje mi absolutnie nic, jakieś automagiczne procesy w tle zbiorą
> informację
> o tym czy mi się beta zainstalowała czy nie, z czym wystąpiły problemy,
> załapię
> się w statystyki tych co są ogólnie zainteresowani, po czasie licencja
> beta
> wygaśnie i znowu się narobię aby postawić działający system. W wyniku tego
> otrzymam to, że na gwiazdkę 2009 roku będę mógł kupić Windows 7, które sam
> [...]

Przekaze koledze twoje uwagi, bo w jego imieniu sie wypowiadalem :)
Niemniej jednak, wez pod uwage, ze na tym swiecie robi sie rzeczy, ktorymi
sie interesuje... jesli go interesowal ten Windows, a producent dal szanse
jego zobaczenia, to czemu mialby nie skorzystac... Pojecia nie mam, czy sie
rejestrowal, czy nie, ale przynajmniej zobaczyl go wczesniej niz inni,
wyrobil sobie wlasne zdanie na jego temat i bedzie mogl sie ta wiedza
podzielic z innymi, mniej doswiadczonymi...
A to, ze jest on serwisantem w sklepie komputerowym jest dodatkowym atutem
:)
Sklep tez na tym dobrze wyjdzie :)

Pozdrawiam
Michal