Re: ASUS Eee PC 1000H czy SAMSUNG NC10

Autor: Prezes <lukaszsedek_at_gmail.com>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 22:55:52 MET

On 10 Lut, 15:40, gordom <gordom1_malpa_wp...@bez.tego> wrote:
> Witam.
> Poszukuję netbooka dla osoby, dla której tradycyjny laptop do pracy poza
> biurem jest za duży i za ciężki.
>
> Wymagania:
> - matryca ~ 10"
> - możliwie duża klawiatura i touchpad - użytkownik jest osobą starszą i
> nie lubi małych klawiszy
> - możliwie długa praca na akumulatorze
> - system Win XP
> - komputer będzie używany do Internetu, aplikacji MS Office (Word,
> Excel, PowerPoint - raczej z podstawowym wykorzystaniem ich
> funkcjonalności) - nic więcej
> [...]

A co Ci bardziej estetycznie pasuje? Bo nie wiem czy zauważyłeś, ale
te komputery różnią się jedynie bateriami i obudową. Na uczelni
widziałem kilku znajomych z takim sprzętem i szczerze powiem, że
sceptycznie podchodzę to tego typu rozwiązań. Problem w tym, że
zarówno Samsung, NEC, HP, NTT jak i sławny w tym Asus bazują na prawie
identycznych podzespołach (Intel Atom - mały z 1,6 Ghz zegarem)i
ustrojstwo co by dużo nie mówić strasznie się grzeje. Jeżeli chcesz
coś konkretnego w tej materii to polecam coś z kategorii MSI,
Twinhead. Cena <2000 zł, matryca 12", ale przynajmniej to jest
komputer, który ma normalny procesor, pamięć, napęd itd. A jeśli tak
uparłeś się na te <10" to chyba najlepiej ASUS