Re: ASUS Eee PC 1000H czy SAMSUNG NC10

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 12 Feb 2009 - 01:28:19 MET

Dnia 11.2.2009, PSYLO napisał(a):

[...]
> To samo co opisałeś w przypadku Samsunga: solidne etui, oprogramowanie
> na płytach, jakąś ściereczkę. Do tego oczywiście zasilacz, który ma dużą
> zaletę - jest bardzo mały i poręczny.

Czyli praktycznie to samo na plus dla ASUSa za ściereczkę. ;D

> Dodatkowa partycja jest utworzona już fabrycznie (AFAIR 80 + 70 GB).

W przypadku SAMSUNGa kreator pyta czy utworzyć dodatkową i można
dostosować sobie jej rozmiar z zastrzeżeniem, że nie można ustawić mniej
niż 20GiB na systemową.

> Przy starcie była standardowa konfiguracja świeżego XP.

Czyli to samo.

> Jeśli zaś chodzi
> o działanie na koncie bez praw administratora to musisz sprecyzować o co
> Ci konkretnie chodzi, bo nie do końca zrozumiałem.

Ogólnie pytałem czy są jakieś problemy z załączonym softem. W przypadku
SAMSUNGa takie miałem (M-ID: <1812nhnp2z3xx.dlg@smutas.org>) choć są tacy
co twierdzą, że nie powinno ich być. No ale jak to już wcześniej
zauważyliście NTG.

BTW. Oczywiście dziękuję wszystkim za informacje.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/