Re: Reklamacja dysku Seagate z wadliwej serii

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 10:38:51 MET

Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości
news:slrngp505d.o8h.januszek@gimli.mierzwiak.com...

> obśmiałem się po pachy ;) Bo jeżeli dane są tajne to a) korzysta się z
> certyfikowanego pod względem poufności danych labolatorium odzyskującego
> dane z uszkodzonego dysku,

A po co odzyskiwać? Dane dzielimy na:
a) ważne (takie które mają kopię zapasową)
b) nieważne (które nie posiadają kopii zapasowej)

Koszt odzyskania danych przewyzsza cene dysku wielokrotnie.
Swego czasu widziałem takie pisemko jak postępować w przypadku uszkodzenia
dysku seagate z danymi osobowymi jak jest na gwarancji, napisane przez
serwis seagate w Polsce. Był nawet opis jak odkręcić elektronikę, nawet
rozmiar Troxa był podany. :-)
Chodzi o komputery rządowe. Jak jest teraz nie wiem, bo pisemka nie mogę
znaleźć.