Re: Reklamacja dysku Seagate z wadliwej serii

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 08:39:26 MET

nom napisał(a):

> Z tego co kiedyś czytałem (nie pamietam gdzie) to seagate dopuszcza oddanie
> samej elektroniki zamiast całego dysku do serwisu. Napisz jakieś pisemko, że
> masz dane osobowe na dysku i zgodnie z taką to a taką ustawą nie możesz
> dostarczyć całego dysku. Najlepiej to zadzwoń do polskiego oddziału seagate
> i zapytaj się o procedurę wymiany dysku z danymi osobowymi.

Powyższe nie ma sensu ;) Bo na pewno Seagate nie dopuszcza oddania samej
elektroniki. Co do drugiej części i "takiej a takiej ustawy" to
obśmiałem się po pachy ;) Bo jeżeli dane są tajne to a) korzysta się z
certyfikowanego pod względem poufności danych labolatorium odzyskującego
dane z uszkodzonego dysku, b) niszczy się fizycznie nośnik, c) koszty
punktów a i b rości się na drodze sądowej od firmy Seagate ;) Życzę
powodzenia.

j.