Re: Uszkodzenie plyty po wlozeniu pendrive USB

Autor: lucgfx <lucgfx_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 10:35:10 MET

DD pisze:
> obstawiam żle podłączone porty USB na panelu przednim - miałem podobne
> przypadki -

Czy jak sa zle podlaczone to moga dzialac? Powiem szczerze ze nie
sprawdzilem dokladnie podlaczenia, ale usb przed awaria dzialalo
poprawnie, wiec zapewne przynajmniej +/- byl poprawnie podlaczony, byc
moze gnd gdzies indziej - tak dywaguje. Ja tych kompow nie skladalem,
ale wiem kto, watpie zeby popelnil dwa razy ten sam blad.

Pozdrawiam.
/Łukasz