Re: Reklamacja dysku Seagate z wadliwej serii

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 10:29:07 MET
Message-ID: <slrngp5dsf.h1l.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

W artykule <gmt5ts$otb$1@inews.gazeta.pl>, Gil napisał(a):

> Wygląda na to, że po awarii nie da sie wgrac firmware bo bios dysku nie widzi
> i update sie nie udaje.

Do wgrania nowego firmware wcale nie jest potrzebne "widzenie" dysku
w BIOSie. Uruchom system z CD z aktualizacją firmware, wskaż właściwy
model dysku i wykonaj aktualizację.

Przy czym aktualizację wykonaj zgodnie z instrukcją, z przełączonym
kontrolerem w tryb legacy, z podłączonym tylko 1 dyskiem
(do aktualizowania) i nic więcej - żadnych pendrive i innych pamięci
masowych.

PS: podaj jaki masz typ (Barracuda ile?), model, firmware, part nr,
date code i miejsce produkcji. Mam kilkanaście takich dysków, to może
uda mi się coś dopasować i Ci pomóc (jestem z Wawy).
Czy dysk po włączeniu komputera rozkręca?

Jacek
Received on Wed Feb 11 13:40:40 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 11 Feb 2009 - 13:51:04 MET