Re: laptop na lata

Autor: Tiber <pra_anime_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Feb 2009 - 22:38:05 MET

Piotrek wrote:

> oczywiscie, o ile pamietam serwery IBMa swego czasu mialy niezle
> problemy z dyskami Hitachi itd itp.
> ale tutaj o ile dobrze widze jest znany problem z tymi dyskami w tym
> modelu, wiec sprawa jest oczywista.
> nie kupowac tego modelu z tym dyskiem i jest to jakis sposob na
> unikniecie problemu.

Tego modelu to znaczy którego? Wiem, że te Samungi przewijają sie w
XPS-ach, Studio, Inspironach, Vostro i kto wie jakich jeszcze. Jeszcze
niedawno, nie wiem jak jest teraz, w obrębie jednego modelu dyski o
różnych pojemnościach pochodziły od różnych producentów, więc to nie
jest tak hop siup powiedzieć, który model ma bubla ;-)

--
tbr