Re: W MediaMarkt uzywany laptop jako nowy

Autor: Jacek S. <orm_at_fcnzh.cy>
Data: Mon 09 Feb 2009 - 22:50:56 MET

arek wrote:

> Jak jest sprawny, zgodny z zalozonymi parametrami,
> to jaka roznica ile osob smarkalo w klawiature?
>
> Laptop jest do pracy, a nie do brandzlowania sie
> 'zapachem nowosci'.

...idź sobie do salonu samochodowego, kup "bite", ale odnowione auto - jaka
to różnica? Skoro jest sprawny, z założonymi parametrami...
Hm... no i jak Ci nie chodzi o zapach nowości, to Ci opcham swoje stare auto
( parametry trzyma - jeździ ) w cenie tego, co właśnie mi się w salonie
spodobało ( ale nie te "bite") ;)
O czym ty piszesz, człowieku?

--
J. S.