Re: laptop na lata

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Tue 10 Feb 2009 - 20:33:05 MET

> Tego modelu to znaczy którego?

gdzies ktos podawal jakies linki do dyskusji o nieszczegolnie udanym modelu,
nie chce mi sie szukac ale pewnie jest wiecej "szczesliwych" nabywcow:)

> Wiem, że te Samungi przewijają sie w XPS-ach, Studio, Inspironach, Vostro
> i kto wie jakich jeszcze.

ale pewnie rozne modele dyskow, tu byla mowa o 320 Gb jesli mnie pamiec nie
myli. a to pewnie jeden i ten sam model ktory idzie do wszystkich tych
modelow :)

> Jeszcze niedawno, nie wiem jak jest teraz, w obrębie jednego modelu dyski
> o różnych pojemnościach pochodziły od różnych producentów, więc to nie
> jest tak hop siup powiedzieć, który model ma bubla ;-)

aaa no to nigdy nie jest ani latwe ani pewne :)
dobry producent co jakis czas wypusci bubla bo chce za bardzo oszczedzic i
jest klopot.
poki nie pojdzie wiadomosc szerokim echem o tym to niewiesz czy kupujesz
dobry model czy zly, ale jak juz na grupach pisza ze cos sie sypie
zadziwiajaco czesto to lepiej uciekac od tego produktu a nie dokupywac
gwarancje.

tylko o to mi chodzilo :)

--
pzdr