Re: laptop na lata

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Mon 09 Feb 2009 - 08:46:39 MET

Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gmnlfb$76s$1@news.onet.pl...

> proponowanych przez przedpiścę systemach moje osobiste doświadczenia
> stawiałbym dosyć wysoko na liście argumentów ;-)

przy proponowanym przez pytajacego zalozeniu to zaden argument (komp na
lata)
bo sie wybiera inny dysk, i dokupuje do kompa 3 czy 4 letnia dellowska
gwarancje 24h next business day i masz w d... to czy dysk ci padnie czy nie,
oczywiscie przy zalozeniu archiwizacji newralgicznych danych, dodatkowo
mozesz dokupic ubezpieczenie od kradziezy, zgubienia, zniszczenia itp

oczywiscie za wsszystko zaplacisz, ale masz spokojna glowe o kompa na kilka
lat