Re: laptop na lata

Autor: Tiber <pra_anime_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 08 Feb 2009 - 23:14:02 MET

Piotrek wrote:

> ja widzialem 5 letnie IBM T30 w ktorych dopiero dysk zaczynal
> "gwizdac", nie ma reguly.....

Wiem, rozumiem, tyle że w przypadku Delli a.) mam informację z pierwszej
ręki jak się dba o dyski w montowniach Della, konkretnie likwidowanej
irlandzkiej (i pewnie to nie wyjątek), b.) najtańszy z najtańszych
320GB@5400RPM, czyli ten który mam, psuje się dosyć często, tak
stwierdził koleś z serwisu Della i tak twierdzi Gugiel, więc przy
proponowanych przez przedpiścę systemach moje osobiste doświadczenia
stawiałbym dosyć wysoko na liście argumentów ;-)

--
tbr