Re: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada

Autor: Madz <klasac1_wywaltojesliniespam__at_pnet.pl>
Data: Mon 09 Feb 2009 - 04:37:13 MET

Dnia Fri, 6 Feb 2009 12:58:24 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

> Sorki, że pytam, ale serwisy najczęściej odnoszą się do tego co im
> klient powie. Jak ktoś powie, że klawisz nie działa, to nacisną i
> wyjdzie, że działa - koniec sprawdzania.
> Na Twoim miejscu wysłałbym jeszcze raz, a potem - jak nie naprawią -
> bawił się w UOKiK.

Problem jest jeszcze taki, ze czesto towar wedruje tak:
Klient <> Sklep <> Hurtownia <> Serwis producenta.

Czesto na tej drodze kazdy nie sprawdzajac zmieni (skroci) opis klienta.. I
do serwisu dochodzi wiadomosc o tresci "nie dziala".

Takie mam doswiadczenia niestety. Obecnie przerabiam problem dotyczacy
dosyc niszowego urzadzenia sieciowego i od wakacji prowadze walke z
wiatrakami:). Producent odsyla mi juz ktores z kolei nowe urzadzenie, a ja
nie chce nowego - chce miec po prostu sprawane urzadzenie - jest bug w
firmwarze - opisalem problem i za kazdym razem jak widzialem note ktora
szla do producenta to bylo to cos w stylu "can't login to device" :). A
dokladnie kiedy sie to dzieje, czemu - itp.. Ani slowa. Moj opis poszedl do
kosza:). Bug dalej jest, a ja dalej ping-ponguje z serwisem :).

m.