Tomek pisze:
> BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał(a):
>
>> Tomek pisze:
>>
>>> I tu moje pytanie: czy coś z tego jeszcze będzie? Da się dojść jakoś do
> tego
>>> co się zepsuło i ewentualnie to naprawić? Czy szanse są raczej niewielkie
> i
>>> lepiej kupić nową płytę?
>> Czy przypadkiem gigabyte nie daje 3 lat gwarancji na płytę? Napisz do
>> nich, może na gwarancji naprawią.
>
> Nic o tym nie wiem. Nie mam żadnej karty gwarancyjnej, na opakowaniu ani w
> instrukcji nic o tym nie ma. W sklepie, gdzie kupowałem jest standardowe
> ustawowe 2 lata...
Ale to producent daje gwarancję, a nie sklep. Napisz do gigabyte.
-- bqb znaczek wiadomo jaki bqb wiadomo co plReceived on Fri Feb 6 15:55:14 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 06 Feb 2009 - 16:51:02 MET