Re: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada

Autor: Tony <paulpub2kkk_at_gmail.com.zamiastkkkdajk>
Data: Fri 06 Feb 2009 - 15:53:30 MET
Message-ID: <1ngsst1drhel0.14iopkqjpk0t3.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"

Dnia Fri, 6 Feb 2009 14:35:44 +0100, Kot Prezydenta napisał(a):

> UÂżytkownik "Tony" <paulpub2kkk@gmail.com.zamiastkkkdajk> napisaÂł w
> wiadomoÂści news:yaped0r9boa5.1ocuckwtw2f92.dlg@40tude.net...
>
>> Tak mi juÂż ktoÂś poradziÂł, weÂź to wywal przez okno, jak moÂżesz uÂżywaĂŚ
>> takiego badziewia - w sensie tego konkretnego, nie chodziÂło o markĂŞ.
>>
>> Czy to nie byÂłoby za proste?
>
> Masz gwarancjĂŞ to korzystaj a nie zadawaj dziwnych pytaĂą, nie wiem co jest
> tutaj niejasnego, zadzwoĂą do serwisu, opisz dokÂładnie i tyle.

To serwis - moloch, Fixit SA, gdzie jest partyline, więc nikt personalnie
nie odpowiada za dany przypadek, dzwonienie tam odrzuciłem od razu. Dla
spokoju sumienia spróbuję jednak

Pozdrawiam
Tony
Received on Fri Feb 6 15:55:14 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 06 Feb 2009 - 16:51:02 MET