Re: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada

Autor: Rafal Jankowski <rafal.jankowski_at_wsisiz.edu.pl>
Data: Fri 06 Feb 2009 - 14:14:14 MET
Message-ID: <alpine.LFD.2.00.0902061409260.11180@oceanic.wsisiz.edu.pl>
Content-Type: MULTIPART/MIXED; BOUNDARY="-2016075476-213775985-1233926057=:11180"

On Fri, 6 Feb 2009, Doxent wrote:

>
> Mi jakoś myszy a4 tech za 15zl w zupełności wystarczają. Jedną używam już 7
> lat i nie zawodzi. Jakoś nie rozumiem osób które kupują sobie myszy za tak
> duże pieniądze. Dla mnie pracuje się bez różnicy a awaryjność jest o dziwo
> większa niż w tych najtańszych. W środku siedzi to samo badziewie lutowane
> przez chińczyka za miskę ryżu. Koledze właśnie padł Revoltec za 100zł po 4
> miesiącach.

No w sumie racja, ja też kiedyś przez 5.5 roku używałem najprostszego
kulkowego logitecha, a przestałem go używać tylko dlatego, że mysz była
firmowa i zmieniłem pracę. Teraz skusiłem się na wynalazek za 200 PLN, bo
coś mi się ubzdurało, albo gdzieś przeczytałem że ten model działa na
szybie, a mam akurat szklany blat biurka. Niestety tym działaniem na
szybie w przypadku mojej myszy to nie jest to prawda, a myszę kulkową to
nawet nie wiem czy można jeszcze kupić.
Received on Fri Feb 6 14:15:15 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 06 Feb 2009 - 14:51:01 MET