Re: Ratujmy płytę główną

Autor: Mateusz Viste <mateusz.visteATmailDOTru_at_invalid.invalid>
Data: Thu 05 Feb 2009 - 11:37:49 MET

On Thursday 05 February 2009 01:22, Beerman wrote:
> Zwracam się do was z pytaniem, czy naprawa takiej płyty, o wartości
> ca. 200zł jest wogóle opłacalna,

Myślę, że nie.
Sam miałem kiedyś bardzo podobny przypadek (z tym, że ja upieprzyłem ścieżki
prowadzące do procesora, a nie pamięci). Ze dwa dni siedziałem i dłubałem,
cynowałem, czyściłem... Sprzęt kosztował wtedy majątek, a ja młody
maturzysta byłem :-)
W końcu płyta ruszyła, ale od tamtej pory komputer się zawieszał co jakiś
czas bez powodu. Po kilku miesiącach płytę wymieniłem.

Drugi raz nie pakowałbym się w takie zabawy :-)

Pozdrawiam,
Mateusz Viste