Re: Klawiatura

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 05 Feb 2009 - 11:23:00 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Rados³aw Sokó³"
>Serio?

Serio.

>Pamiêtam j± tak sprzed 10 lat z kawa³kiem. W porównaniu
>z tym, co ja wtedy mia³em, wydawa³a mi siê toporna, mêcz±ca
>przy pisaniu i koszmarnie tandetna.

Czy tandetna - bo ja wiem. Natomiast mam j± do dzi¶ (od bodaj¿e '94).
Wymaga³a tylko kilkukrotnego wyczyszczenia w tym czasie (niezast±piony
jest do tego ludwik :->)
I pisze mi siê bardzo wygodnie.
Dokupi³em przej¶ciówkê PS/2-DIN i ¶miga piêknie.
(i - w przeciwieñstwie do wielu wspó³czesnych - ¶wietnie sobie radzi
z odczytaniem wci¶niêcia niemal¿e po³owy klawiszy na raz, co siê bardzo
przydaje w grach).

>Mi³o za to wspominam klawiaturê Chicony. Do tego by³a ³adna,
>z lekko zaokr±glonymi wszystkimi krawêdziami i pisanymi kur-
>syw±, dobrze zabezpieczonymi szarymi opisami klawiszy.

No, Chicony te¿ by³o wiele ró¿nych.

--
[------------------------] Smash forehead on keyboard to continue...
[  Kruk@epsilon.eu.org   ]