Re: budżetowy do 600?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 02 Feb 2009 - 16:21:44 MET

On Mon, 2 Feb 2009 15:00:13 +0100, Yakhub <yakhub@gazeta.pl> wrote:

>Nie strasz mnie :). Nie dalej, jak w październiku kupiłem 13 sztuk
>GX280 :). Na razie wszystkie działają i nie sprawiają problemów.
>Co więcej, pod gołymi Windowsami okienka się szybciej otwierają,
>niż na zupełnie nowym laptopie Acer, z dwurdzeniowym procesorem.

13???? A imię jego 40 i 4 ;-) A na poważnie to nie straszę. Mam koło
serwerowni w pomieszczeniu magazynowym stosik obudów do zezłomowania.
Po prostu nie jesteś w stanie sprawdzić w jakich warunkach te
komputery wcześniej pracowały. Niektóre kompy są jak nowe i widac że
niewiele pracowały. Niektóre po otwarciu to składnica kurzu i widać że
pracowały w jakimś brudnym/zapylonym miejscu. Nie masz szans tego
ocenić do czasu jak nie kupisz. A jak próbka odpowiednio duża to masz
większą szansę trafić na awarię - po prostu. A problem w przypadku
awarii zasilacza czy płyty głównej jest taki że to są częsci robione
pod konkretny model żeby to maksymalnie upakować i jak padnei to nei
ma na co wymienić. Dysk/proc/pamięc/DVD to nie problem.

Zdrówko