Re: oj drożyzna na rynku

Autor: MariuszH <mariuszh74[_at_>
Data: Mon 02 Feb 2009 - 17:13:54 MET

> Czyli sytuacja wygląda tak: Ty mówisz o pędzie do władzy, o "Spieprzaj
> dziadu" (Tusk: "Polskość to nienormalność...), a ja Ci przedstawiam fakty,
> które obiektywnie interpretując jawnie przeczą Twojej tezie, że Kaczory
> mają pęd do władzy dla samej władzy.
> Wniosek? Powtarzasz ukute przez media slogany, a sam nie potrafisz schylić
> się nad faktami i ich samemu przeanalizować.

Może nie pamiętasz pierwszych wystąpień w Sejmie Jarosława Kaczyńskiego,
gdzie znalazło się takie sformułowanie, które padło z ust jego :

"Raz zdobytej władzy nie oddamy!"

Normalnie PRL !!
To są fakty, a nie robienie wody z mózgu elektoratowi/słuchaczom RM.
Z drugiej strony pomyśl, czy twoja wypowiedź o sloganach, wrednych mediach
itp. nie jest tak samo wynikiem "urabiania" twojej świadomości przez PiS ?

Pozdr.
MH

PS. Ponieważ [OT] jest już zbyt poważny z mojej strony EOT