Re: budżetowy do 600?

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Tue 03 Feb 2009 - 00:48:00 MET

W liście datowanym 2 lutego 2009 (16:21:44) napisano:

> 13???? A imię jego 40 i 4 ;-) A na poważnie to nie straszę. Mam koło
> serwerowni w pomieszczeniu magazynowym stosik obudów do zezłomowania.
> Po prostu nie jesteś w stanie sprawdzić w jakich warunkach te
> komputery wcześniej pracowały. Niektóre kompy są jak nowe i widac że
> niewiele pracowały. Niektóre po otwarciu to składnica kurzu i widać że
> pracowały w jakimś brudnym/zapylonym miejscu. Nie masz szans tego
> ocenić do czasu jak nie kupisz. A jak próbka odpowiednio duża to masz
> większą szansę trafić na awarię - po prostu. A problem w przypadku
> [...]

Te, które u mmie pracują, mają DVD slim (jak w laptopach, czyli
drogie), a dyski przypięte jakimiś dziwnymi foliowymi tasiemkami (nie
przyglądałem się dokładniej). Zdaję sobie sprawę, że jak coś padnie,
to do wymiany pójdzie prawdopodobnie cały komputer. I dlatego kupiłem
13 sztuk, pomimo, że stanowisk u nas tylko 12 :).

Co prawda komputery całkiem za darmo nie były, ale miałem wybór - albo
wymienić 3-4 najstarsze komputery na coś nowego, albo wymienić
wszystko na te Delle. Wolałem wymienić wszystko, bo to jednak jest
wygodne, jak na wszystkich stanowiskach działa ten sam sprzęt, a i tak
były one nowsze i lepsze, niż jakikolwiek komputer, który mieliśmy
wcześniej.

--
Pozdrawiam
 Yakhub