Re: Via C7 ch³odzenie pasywne

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 02 Feb 2009 - 15:39:14 MET

On Sun, 1 Feb 2009 01:21:02 +0100, Konrad Kosmowski
<konrad@kosmosik.net> wrote:

>Mam p³ytê g³ówna JetWay z prockiem Via C7:
>http://www.jetway.com.tw/jetway/system/productshow2.asp?id=389&proname=J7F4K1G5D
>
>Jak widaæ na zdjêciu na p³ycie jest radiator nad procesorem i na tym
>wiatraczek. Wiatraczek jest kiepskiej jako¶ci i go s³ychaæ.

Pytanie czy na procku czy na chipsecie? Ja mam co prawda Intela
D201GLY i wiatrak jest na chipsecie a nie na procesorze który grzeje
siê mniej. Problemem mo¿e byæ mocowanie - pomierz jakie rozstawa maj±
ko³ki mocuj±ce radiator do p³yty. Mi akurat w miejsce orygina³u
pasowa³ Pentagram Freezone NP-40 Cu ze wzglêdu na ¶rednice i system
mocowania. Zast±pl bez problemu alumioniowy radiator z w³±¶nei takim
ma³ym wiatraczkiem. Dzia³a stabilnie od oko³o roku. Resetowa³em
serwerek jako¶ w listopadzie chyba po jakich¶ grubszych zmianach a tak
sobie chodzi. O:
kaban# uptime
15:33:52 up 77 days, 8:34, 3 users

Zdrówko