Re: RAM roznych marek

Autor: Maru <m.grucel_at_neostrada.pl>
Data: Mon 02 Feb 2009 - 15:46:45 MET

Yakhub pisze:
> W liœcie datowanym 2 lutego 2009 (10:21:34) napisano:

> Będzie OK.

Nie powinno być problemu, musisz tylko je dać na przemian A1,B1 oraz
A2,B2 jeżeli chcesz mieć tryb Dual Channel. Ja mam dwie pary tej samej
firmy, niby dokładnie takie same, ale kupione w różnym czasie i jak były
zamienione miejscami to był tylko tryb Single Channel. Czyli jak jedna
para była w A1,A2, druga w B1,B2.