Re: Komputer umarl - zasilacz czy cos wiecej?

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Mon 02 Feb 2009 - 15:36:39 MET

Z-uza pisze:

> Tyle ze w sklepach jakie mam po drodze, serii MC ani wodu, ani slychu... A
> co powiesz o serii Premium?
> http://www.modecom.pl/product.php?id=597&categoryId=6

Nie znam tej serii jeśli mam być szczery. A co do serii MC to wiem, że
czasem ciężko w komputerowych trafić (zwykle Feel'e zalegają). Tak czy
siak - lepszy taki Feel III/IV niż byle jaka chińszczyzna spod szyldu
Mustang, Codegen, Megabajt, Green itp :P
Nie wiem jaka kwote chcesz przeznaczyć ale jak ma być dobrze to bierz
Fortron'a, Chieftec'a - te zwykle są w sklepach. Inna sprawa, że do
Twojego komputera spokojnie starczy zasilacz 350W a w sklepach - te
lepsze zasilacze zaczynaja sie od 400W w górę (mania watów) :) a to się
wiąże z większym wydatkiem. Sama zdecyduj co weźmiesz ;)

Pzdr, OMSON