Via C7 ch³odzenie pasywne

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 01 Feb 2009 - 01:21:02 MET

Mam p³ytê g³ówna JetWay z prockiem Via C7:
http://www.jetway.com.tw/jetway/system/productshow2.asp?id=389&proname=J7F4K1G5D

Jak widaæ na zdjêciu na p³ycie jest radiator nad procesorem i na tym
wiatraczek. Wiatraczek jest kiepskiej jako¶ci i go s³ychaæ.

Wobec tego zastanawiam siê nad ch³odzeniem pasywnym - co na tym mo¿na
zamontowaæ? Szczerze mówi±c nawet nie wiem jak siê podstawka do takiego
procesora nazywa... W obudowie jest ~6cm wolnej przestrzeni nad procesorem i
sporo na boki (te¿ ok. ~6cm) aczkolwiek w bok w poziomie do lewej (wzglêdem
tego jak jest przedstawione na zdjêciu) jest miejsce na kartê PCI (pod³±czan±
przez k±townik). Wola³bym tego miejsca (po lewej) nie zajmowaæ bo mo¿e kiedy¶
tam co¶ w³o¿ê... Jakie pasywne ch³odzenie mo¿na na to zamontowaæ przy tych
parametrach? Jaki¶ du¿y radiator? Heat-sink? Co¶ innego?

Ew. jakby siê nie da³o to jaki *ekstremalnie* *cichy* fan ¶rednicy 40mm
polecacie?