Re: Via C7 ch³odzenie pasywne

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sun 01 Feb 2009 - 01:26:00 MET

Konrad Kosmowski pisze:
> Mam p³ytê g³ówna JetWay z prockiem Via C7:
> http://www.jetway.com.tw/jetway/system/productshow2.asp?id=389&proname=J7F4K1G5D
>
> Jak widaæ na zdjêciu na p³ycie jest radiator nad procesorem i na tym
> wiatraczek. Wiatraczek jest kiepskiej jako¶ci i go s³ychaæ.
>
> Wobec tego zastanawiam siê nad ch³odzeniem pasywnym - co na tym mo¿na
> zamontowaæ? Szczerze mówi±c nawet nie wiem jak siê podstawka do takiego
> procesora nazywa...
Siê nie nazywa, ten procek jest tam chyba na sta³e prosto w p³ytke
lutowany, a radiator mocowany na 4 bolcach. Zostaje tylko twórczo¶æ
w³asna z jakiego¶ radiatora + otwory na takie bolce...

> Ew. jakby siê nie da³o to jaki *ekstremalnie* *cichy* fan ¶rednicy 40mm
> polecacie?
Raczej nie znajdziesz cichego wentylatora 4cm, ju¿ lepiej zabaw siê z
szlifierk± i zmoduj kawa³ek radiatora z Athlona na socketA tak by da³o
siê bolce wstawiæ i mocowac jak oryginalny wiatrak...