Re: Via C7 ch³odzenie pasywne

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 01 Feb 2009 - 01:40:47 MET

** BartekK <sibi@nospamdrut.org> wrote:

> Siê nie nazywa,

Tzn. nazywa siê "Via C7", ale byæ mo¿e nie jest to standard...

> ten procek jest tam chyba na sta³e prosto w p³ytke lutowany, a radiator
> mocowany na 4 bolcach. Zostaje tylko twórczo¶æ w³asna z jakiego¶ radiatora +
> otwory na takie bolce...

No tyle to wiedzia³em przed zadawaniem pytañ na grupie. Byæ mo¿e jednak
istniej± rozwi±zania dla tej platformy bo w³a¶ciwie czemu nie?

> Raczej nie znajdziesz cichego wentylatora 4cm,

Kwestia definicji cichego - zadam pytanie inaczej, bo niektórzy chyba lubi±
szukaæ dziury w ca³ym: jaki z 40mm wentylatorów jest najcichszy? Lepiej?

> ju¿ lepiej zabaw siê z szlifierk± i zmoduj kawa³ek radiatora z Athlona na
> socketA tak by da³o siê bolce wstawiæ i mocowac jak oryginalny wiatrak...

Takie opcje w ogóle odpadaj±. :) Nie lubiê siê bawiæ szlifierk± - jestem
informatykiem. Mia³em na my¶li co¶ co przy odrobinie zdolno¶ci manualnych mo¿na
po prostu zamontowaæ w standardowe dzi^H^H^Hotwory...